امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
درسا جونمدرسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه لحظه های با هم بودن

شیرینترینم نه ماهه شد

1393/5/11 20:28
نویسنده : مامان مهدیه
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلکم نه ماه باهم بودنمان را سپاس 

سپاس بابت سه فصل زیبا که با هم پشت سر گذاشتیم ...

سه فصل شیرین و پر از خاطرات رنگارنگ...خاطرات لحظه به لحظه بزرگ شدنت ...

هر روز که میگذرد بیشتر و بیشتر وابسته ی نگاه پر مهرت و لبخند پر از شوق زیستنت میشوم...

حالا دیگر تو گل باغ زندگیم 

انقدر بزرگ شده ای که با ما بر سر سفره بنشینی

وبا ان صدای دلنشینت برای ما اواز ی از جنس ماما...بابا...دادا...به به... سر دهی

و با هر محدودیتی مخالفت خودت رابا یک جیغ کوچک اما گیرا نشان دهی.

فرشته ی زمینیه زیبای من

نهمین ماهگرد زندگیت رو باید بدون بابا جشن بگیریم

بابا طبق روال 21 روزه اش دیروز  برای شیمی در مانی به بیمارستان رفت

منم طبق روال همیشه برایه ماهگردت یک کیک کوچولو پختم ولی مثل همیشه نشده

نمی دنم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید برای این که خییییییییییییلی دلم گرفته ...

 

 

این روزها به روایت تصویر

 

 

 

 

 

از  مرواریدهم هنوز خبری نیست خودت ببین دیگه

 

 

اینجا خونه ی عمه هستیم وشما عاشق پیازچه شدی

هر چی پیازچه سر سفره بود شما خوردی !!!!!!!

 

 

 

 

پسندها (20)

نظرات (16)

مامان آرزو
12 مرداد 93 10:54
سلام مهدیه جونم ایشالله 100 سالگی درسا جونو ببینی امیدوارم هرچه زودتر حال همسرت خوب بشه و مثل سابق شاد زندگی کنید دوستتون دارم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون آرزوی عزیزم شما هم همین طور دوست خوبم 10ماهگی محمد جون هم مبارک باشه از طرف من ببوسش
سحرمامی آرتین
13 مرداد 93 19:08
عزیزدل خاله خوشگل خانوم♥نه ماهگیت مبارک♥.جیگر انشاالله باباییت هم به زودی خوب میشه وبقیه ی ماهگرداتوباهم جشن میگیرین.آمین بووووووووووووووووووووووس
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون خاله سحر مهربون نه ماهگی آرتین جونم مبارک عزیزم
مامان افسانه
14 مرداد 93 19:46
سلام دوست گل و مهربونم خوبی عزیزم چه خبرا ان شاالله خوش خبر باشی نه ماهگی عسل خانم ما مبارک دیگه خانمی شده هزار ماشاالله داره ناناز مااااااااااااااا دوستتون داررررررررررررررررررم خیلی زیاد روی ماه عسلمو ببووووووووووووس همیشه شااااااااااااااااااااد شااااااااااااااااااااااااااد باشید ممنون که این چند وقت به یادم بودی
مامان مهدیه
پاسخ
سلام افسانه جونم ممنون عزیزم ماخوبیم خداراشکر شما خوبی نبودی دلم برات تنگ شده بود اینجا اینقدر سوت وکور بود.تو رو خدا جایی نرو یا اگرم میری زود بیا باشه خواهر؟؟؟؟؟؟ دنیا جون رو هم ماچش کن آب دار و صدا دار. یک جور. که من دلم آروم. شه گاهی وقتا که عکس هاشو می بینم از خود بی خود میشم انقده خودمو میزنم لبامو گاز میگیرم آخر سر که میبینم طاقت ندارم از وبلاگت ميام بیرون...
زهرا مامان ارتا
15 مرداد 93 21:18
سلام عزیزم وبلاگ جدیدتون رو اتفاقی دیدم خیلی خوشحال شدم وبلاگ جدید زدید ایشالاه حال بابایی خوب بشه و برای همیشه شاد و سالم کنار هم باشین فرشته های کوچولو دوستون دارم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام زهراجونم خوبی عزیزم فکر میکردم آدرس این وبم رو به شما دادم بازم ممنون از لطف شما که به یادمی هنوز دوست دارم آرتا گلی رو ببوس
مامان ناهید
16 مرداد 93 0:15
عزیزم 9 ماهگیت مبارک باشه جیگر طلای من می بوسمت بووووووووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووس
مامان مهدیه
پاسخ
مممممممممممممنون ناهید جوننننننننننننننم
مامان افسانه
16 مرداد 93 8:11
سلام دوست عزیزم خوبی چه خبرا ؟؟ خوش میگذره ان شاالله خوش خبری عزیزم خیلی دوستتون دارم خیلی مراقب خودت و جوجوهای ماهت باشد درسای خوشگلمم بووووووووووووووووووووووس نمیدونم چرا یهودل تنگ شدم کاش نزدیک هم بودیم میدونم دوستای خیلی خوبی میشدیم همیشه لبت خندون باشه
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم منم دلم برات تنگ ميشه کااااااااااااش ميشد صد در صد دوستای خوبی میشدیم ولی حیف که دوریم از هم ولی ایرادی نداره اصل دلمونه که با همدگس دوستون دارم
مریم
23 مرداد 93 2:00
سلام دوست عزیز خوشحالم که به وبم سر زدین. از خدا می خوام که فرزندانتون همیشه شاد و سلامت باشن و سایه ی پدر و مادر بالای سرشون. شاد باشید و سربلند...
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان افسانه
24 مرداد 93 1:43
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام دوست خوشگل و ماهم خوبی خانمی حال همسری بهتره ؟؟ ان شالله که خوبه خوبه درسا و امیر حسین گلم خوبن روی ماه دو تا فرشته عسلتو ببووووووووووووووس دنیا خانم هم برای خاله مهربون و نازش یه بووووووووووووووووس بزرگ فرستاده خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستت داریم همیشه شاد و خوشبخت باشی عزیزممممممممممممممممم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی افسانه جونم ما خوبیم خداراشکر شما چه طوری از طرف من دنیا خانمه ناز و لپ گلی رو ببوس
مامان کیانا
28 مرداد 93 15:41
عزیز دل خوشگلم ایشاله 9 ماهگیت پراز شادی باشه عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون دوست خوبم.
مامان افسانه
31 مرداد 93 1:40
سلام مهدیه مهربونم دوست گلم خوبی ؟؟ از همسر گلت چه خبر ان شاالله خوبه و کنار هم روزهای خوبی دارید که کمتر میایی وب روی گل و ماه تو و جوجوهای عسلتو میبوسممممممممممممممممممم
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم ما خوبیم درسا بانو دندون در آورده درگیر کار های دندونیشم به زودی میام با پست دندونی
مامان هستیا
6 شهریور 93 7:41
سلام مامانی درسا جونی خوشگل خاله چه پیرهن قشنگی پوشیده چقدر هم بهش میاد خوشگله خوشگلتر هم شده الهی من فدااااااششششششششششش شم.عزیزم انشالله حال همسرتون هم بزودی خوب میشه و ماهگردهای بعدی رو با هم جشن میگیرین و خوش می گذرونین
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیز م شما هم هستیا ناز رو ببوس
مامان دلسا
10 شهریور 93 14:14
عزیز دل خاله نه ماهگیت مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیزم خوبی فریبا جونم شاید باورت نشه ولی دلم برات تنگ شده با این که فقط تو دنیای مجازی با هم صحبت میکردیم ولی من واقعاً دلم برای حرف زدن با شما تنگ شده دوست دارم دوست خوبم دلسای ناز رو ببووووووووووووس
مامان آرزو
10 شهریور 93 17:27
سلام مهدیه خانم نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟ بیل از خودتون یه خبری بده مردیم از دلواپسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم بزودی میام دوستون دارم محمد جون رو ببوس
مامان زهرا
11 شهریور 93 17:29
سلام خوشگل خاله روزت با تاخیر مبارک مهدیه جون چقدر درساجون داره شبیه امیرحسین جون میشه
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی زهرا جونم بله کاملا شبیه هم شدن
مامان تانياو تینا
12 شهریور 93 15:55
سلام عزیزم نه ماهگیت و روزت مبارک انشالله بابای گل دورسا جونم صحیح و سلامت برای همیشه پیش درسا جون میاد . عزیزم فضولی نباشه بابای درسا جون کدوم بیمارستان شیمی درمانی میشه
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیز دلم روز دخترهای گل شما هم مبارک. عزیزم بیمارستان سینا، تهران.
مامان دانیال&ویانا
21 شهریور 93 1:45
ااااااااااای جونم بگردم این خوشگلا رو هزار ماشالا