امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
درسا جونمدرسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

لحظه لحظه های با هم بودن

وب جدیدت مبارک

1393/4/23 0:36
نویسنده : مامان مهدیه
878 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیرینم 

وبلاگ جدیدت مبارک نفسم 

مامانی یه عالمه دلم گرفته خیلی غمگینم یه بغض خیلی بزرگ تو گلومه 

نمی دونم چرا رو زگار با ما سر ناسازگاری گذاشته ولی این اعتقاد رو هم دارم که خواست خدا بوده 

ومن حق گلایه و شکایت در مقابل خدا ندارم 

شاید دوباره روزهای شاد مون برگرده 

من خیلی قدرتمندم و مطمئن باش از پس هر مشگلی برمیام ولی دلم برایه تو میسوزه 

میتونستی روز های شاد زیادی رو تو ی این سن تجربه کتی گلم 

میتونستی روی شونه های بابا بشینی و نگاهتو به اسمان بدوزی 

میتونستی چنان توی خوشی های زندگی غرق بشی  و با صدای بلند بخندی که  صدای خندهات 

همه رو به خنده وا دار کنه.

ولی فعلا همش یه خیاله

بابا خیلی مریضه و ما همه غمگینیم و نگران فردا که قرار چه اتفاقی بیفته 

هر بیست و یک روز بیمارستان بستری میشه و دو روز میمونه تا دارو تزریق کنه

وبعد اومدنش نمیتونه تا سه روز  بغلت کنه 

الهی من فدات بشم خیلی اون سه روز اذیت میشی همش میری جلوی اتاقش و نگاهش میکنی 

و وقتی میا م جلوتو میگیرم تا نری پیشش یه جوری از ته دل گریه میکنی که بابا  جیگرش کباب میشه

اونم با تو گریه میکنه یه جوری که کسی نفهمه

برایه بابا دعا میکنم تنها کاریه که از دستم بر میاد فقط خداست که میتونه کمکش کنه

 به امید اون روزی که بیام و برات بنویسم بابا خووووووووووووووووب شد 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

آرزو مامان محمد
23 تیر 93 1:36
سلام عزیزم به طور اتفاقی وبتو تو لیست آخرین وبلاگهای به روز شده دیدم واقعا به خاطر همسرت ناراحت شدم ایشالله هرچه زودتر سلامت میشه و شاد و راحت زندگی میکنید. راستی وب جدید مبارک اگه دوست نداری دوستیمون ادامه داشته باشه خبرکن. درسا جونمو بوس کن التماس دعا
مامان مهدیه
پاسخ
سلام ارزو جونم دوست خوبم توی این مدت واقعا من رو شرمنده کردی عزیزم .ممنون که همیشه به یادمی . دوست خوبم دوستی با شما برای من افتخاره . می خواستم اول یه سر و سامونی به وب جدیدم بدم بعدا به شما خبر بدم عزیزم. دوستون دارم محمد نازم رو ببوس
مامان افسانه
2 مرداد 93 7:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااام دوست گلم خواستم خیلی خوشحالی کنم ولی خبذر بیماری همسرتو خوندم دلم گرفت الهی بمیرم ان شاالله به حق این ماه عزیز هرچه زودتر خوب بشن خدا همه مریض ها رو شفا بده دوست گلم همیشه محکم باش این روزها هم به خوشی ختم میشه مطمئن بااااااااش درسای خوشگل و امیرحسین گلمو ببوووووووس
مامان مهدیه
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون گلم که به یادمی انشالاه همه ی مریض ها شفا پیدا کنند دوستون دارم دنیا گلی رو ببوس
مامان تانياو تینا
6 مرداد 93 13:55
عزیزم انشاله هر چه زودتر همسرتان خوب و سر حال در کنار عزیزانشون به زندگی عادی ادامه بدن
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون دوست عزیز م
سبزک
6 مهر 93 19:41
سلام عزیزم چه دخترجیگری داری وچه پسرنازی ایشالله هرچه زودتر باباشون خوب شه وزندگیتون خوبو زیباشه مثل قبل عزیزم امیدت بخدای مهربون باشه که خیلی بزرگه ایشالله به زودی زود خوب میشه عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون عزیز دلم دوست خوبم مرسی که به وبم سر زدی از بابت دعای خوبتم ممنون امیدوارم همیشه سلامت باشی عزیزم