امیرحسین جونمامیرحسین جونم، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
درسا جونمدرسا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

لحظه لحظه های با هم بودن

دختر 8 ماهه ی من

1393/4/23 1:18
نویسنده : مامان مهدیه
701 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم ...فرشته ی شیرینم 

الان که دارم مینوسم تا به یادگار برات بمونه شما 8 ماه و 11 روز سن داری 

چهار دست و پا میری 

مبل ودیوار رو میگیری و بلند میشی

دست دسی میکنی 

وقتی زبون در میاریم تو هم اون زبونه کوچولو و نازت رو دربیرون میاری 

هنوز از مرواریدهای کوچولو خبری نیست ولی ما همچنان منتظریم

وقتی خسته میشی میای  پاهام رو میگیری بلند میشی نق نق میکنی تا بغلت کنم

بعد سر ت رو میزاری رویه شونه هام 

تا از کنارت میرم کنار بهونه میگیری الهی من قربونت برم که همش دوست داری کنارم باشی 

تازگی ها هم که نانای یاد گرفتی تا برات می خونم  خودتو تکون میدی

خیلی ماه شدی هر روز هم شیرین و شیرین تر میشی 

این چند تا عکس مال هفت ماهگیت بود که نرسیدم تو وب قبلیت بزارم:

 

 

 

اینم فرشته هایه سحر خیز من

 

مامان فدای تو پسر خوشتیپ و زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

آرزو مامان محمد
26 تیر 93 13:48
ماشالله به این دختر ناز از طرف من ببوسشون دوستتون دارم
مامان افسانه
2 مرداد 93 7:28
فداتووووووووووووووووووووووووووون بشم من دو تا فرشته ناز و پاک و دوست داشتنی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برات تو وب قبلی چند تا کامنت گذاشتم خوندی؟ مهم نیست مهم اینه که دوستم اومدههههههههههههههههه
مامان مهدیه
پاسخ
خدا نکنه عزیزم انشالاه همیشه سلامت باشی دلت شاد و لبت خندون باشه من کامنتی ندیدم
دنیا
2 مرداد 93 16:55
کوچولوهای خیلی خیلی نازی دارین.خدا حفظشون کنه.خوشحال میشم به منم یه سر بزنین
مامان مهدیه
پاسخ
حتما عزیزم